Obchodní a reklamační podmínky
I. Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
- Společnost: Jakub Čoček
- IČO: 03418154
- E-mail: [email protected]
- Se sídlem: Havlíčkova 2086, Hranice 75301
- (dále jen „prodávající“)
- Společnost: Jakub Čoček
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese www.ch21.cz, app.ch21.cz (dále je „webová stránka“).
- Předmětem kupní smlouvy je nákup služby popsané na této webové stránce (dále je „služba“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o službě a cenách
- Informace o službě, včetně uvedení ceny je uvedena na webové stránce v objednávkovém formuláři. Cena služby je konečná bez dalších poplatků a nákladů. Cena služby zůstává v platnosti po dobu, po kterou je zobrazována na webové stránce v objednávkovém formuláři. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně této služby.
- V rámci nabízené služby jsou vyžadována telefonní čísla na 2 osoby, na která jsou po zaplacení služby zasílány SMS zprávy. Telefonní číslo musí splňovat následující kritéria:
- Musí se jednat o mobilní telefonní číslo s předvolbou České republiky, tedy s předvolbou +420
- Nesmí se jednat o pevnou linku
- Poskytnutá telefonní čísla musí umožňovat příjem SMS zpráv
- Kupující má možnost v objednávkovém formuláři zvolit zahájení rozesílky, přičemž první rozesílka musí být vždy v neděli. Prodávající si vyhrazuje právo na přípravu rozesílky SMS v délce 1 až 7 dní. Po dokončení příprav rozesílky ze strany prodávajícího dojde k první rozesílce v zadaný termín a nebo nejbližší neděli.
- Kupující objednává službu dobrovolně bez ohledu na to, jak se jeho partnerský vztah bude následně vyvíjet.
- Případné slevy z kupní ceny služby nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám.
- Kupující provádí objednávku služby vyplněním objednávkového formuláře na webové stránce.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere způsob platby z nabízených možností v objednávkovém formuláři umístěného na této webové stránce.
- Údaje uvedené v objednávkovém formuláři jsou prodávajícím považovány za správné.
Pokud kupující uvede špatná telefonní čísla, přijímá za to plnou zodpovědnost. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami. - Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není objednávka zaplacena.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny služby na webové stránce, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
IV. Platební podmínky a dodání služby
- Cenu služby může kupující uhradit následujícími způsoby:
- Bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay.
- K zaplacení služby musí kupující využít objednávkový formulář na webové stránce. Po výběru platby dojde k přesměrování na platební bránu GoPay, kde kupující dokončí platbu.
- Poskytovatelem platební brány je:
- GOPAY s.r.o., Planá 67, Planá 370 01, Česká republika
- E-mail: [email protected]
- Tel: +420 387 685 123
- Web: www.gopay.com/cs/
- V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
- Pokud se platba nezdaří, kupující postupuje dle informací zaslaných na jeho e-mailovou adresu, případně kontaktujte prodávajícího na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
- Platbu nelze uskutečnit přímým zasláním platby na bankovní účet prodávajícího, pokud se prodávající a kupující nedomluví jinak.
- Služba je kupujícímu dodána prostřednictvím SMS zpráv na telefonní čísla uvedená v objednávkovém formuláři.
- Náklady na dodání služby (cena za rozesílání SMS) jsou zahrnuty v kupní ceně služby.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího. Tento odkaz je uveden v e-mailu o potvrzení objednávky.
V. Odstoupení od smlouvy
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů od přijetí platby za službu. Odstoupení od smlouvy je také možné za podmínek uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na e-mailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí odstoupení od smlouvy.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy částku, za kterou si kupující službu objednal, a kterou kupující zaplatil.
VI. Komunikace mezi prodávajícím a kupujícím
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu nebo poštovní adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
VII. Mimosoudní řešení sporů
- Kupující se zavazuje řešit případné spory nejdříve mimosoudně a to informováním prodávajícího na e-mailovou adresu nebo poštovní adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
VIII. Ochrana osobních údajů
- Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
- Účel a poskytování osobních údajů:
- Platební brána: u způsobů platby „kartou“ používáme platební bránu, které poskytujeme informace nezbytné pro uskutečnění platby a informování zákazníka prostřednictvím e-mailové adresy o stavu platby.
- Měření statistik: sbíráme data o návštěvnosti našeho webu pomocí cookies.
- Reklamní nástroje: poskytujeme cookies reklamním nástrojům (Google Adword, Sklik, Facebook atd.) za účelem zobrazování relevantních reklam
IX. Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webových stránek nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání webových stránek používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webovou stránku a užívat webovou stránku nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodníchpodmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 26. 6. 2023.